понеделник, юни 01, 2009

смесен магазин

още в четвъртък ми се искаше да пиша за прекрасния концерт на жоро, роко, тошо и санди в Конюшните, обаче думите ми се бяха скрили някъде в дъното...
потънахме! от миналата година на cinematic не бях преживявала толкова емоционална и всмукваща музика на живо...
ако някъде срещнете тези имена: ГЕОРГИ ДОНЧЕВ КВАРТЕТ (Тодор Стоянов - пиано, Росен Захариев - тромпет, Георги Дончев - бас, Александър Даниел - барабани) - не пропускайте!

после приятни случайни срещи... нанизани вечери в Кафето...

нещо, което с Ваня
отдавна замисляме :*)






и две Фукли, сестрички




за малко да забравя...
честит празник на всички деца :*)

5 коментара:

Elena каза...

т`ва дет с Ваня сте го замислили е мноо шик ;)

denitsa каза...

наЙ-принцескО ми стана, еличке!
принцесинствооОоо!:)))))

вел каза...

ехааа! умни, сръчни и красиви, направо не се траете :)

yana каза...

ооо.. толкова са хубави пантофките :)
аз дали мога да си закупя едни такива :)

yana.lozeva@gmail.com

elichkata каза...

вел, прибрана ли си вече? чакам те скоро!
яна, пантофките са едни стари мои, само закачих брошките върху тях...