понеделник, май 18, 2009

детската изложба, неделни кукли и разходка



Дойде време за втората момичешка изложба (цъкнете на картинката, за повече инфо, моля)

мястото е същото - Апартамента на ул. Неофит Рилски 68 в София (до Уго-то на малките 5 кьошета)
датата е 21 май - този четвъртък, след 18 часа
ние сме:
Ирина (Pipi), Мая (Wicky) и аз

Ще се радвам да се видим сред приказните майски и пипински рисунки!


Няма да отварям нов пост за вчерашния по неделно приятен ден. Последните сутрешни горски феи...




и Разходката.
Приятна музичка в колата по завоите, широко отворени прозорци... после вкусна храна в бойковската кръчма и зелено и свежо до замайване...





още снимки с човечета ТУК

9 коментара:

Elena каза...

май си с един месец назад ;), 21 май е в четвъртък хихик, а зелената фея е...най-голямата горска магьосница, която съм виждала!!!

elichkata каза...

мерси, мишко :*)
много съм разсеяна... признавам си!

tita y lili каза...

този път няма да пропуснем,а после ще те приласкаем на танци-манци в Три уши

вел каза...

ах, тази златна хартия Онази ли е?
а гримът и окото на синята са истинска красота!
ох, искам постоянно да се фукам, че си ми прЕятелка :)

denitsa каза...

хаха :)))...и аз се фукам под път и над път...
мнОго са красиви, йелицйе...!

elichkata каза...

момичета, радвам се много, че ще се видим. обаче тази седмица не съм замислила Оставане, понеже в петъка трябва да съм на работа...
вел и дениче, май май всички се фукаме хихиихи и нямам търпение да се Събираме вече!

tita y lili каза...

хи-хи Фукли....как ви харесвам....нетърпеливо ще тиктакаме до шести

aneta каза...

ооо да зелената фея наистина разказва горски приказки с дъх на борови иглички и бръшлян...
надявам се на 6-ти да успея да намеря феята на една едномесечна Калина :)

Боби Димитров каза...

Плакатът фърля 404:
http://pipilota.com/izlojba-moq/plakat/plakat-kartinki-2web.jpg

Поне в момента...