неделя, октомври 23, 2005

подаръци

исках да дам друго има на този пост... понеже не съм писала отдавна (въпреки първоначалния ентусиазъм, който ме заля), понеже "седем цветя" (това ще го обясня после... може би) звучи чудесно и понеже е събота... обаче днес просто е ден за подаръци и даже такова еднодуместо заглавие не звучи прозаично :)))
толкова Неща се случиха през тези дни, че главата ми се завъртя като пумпал и не намирах време да Споделя... а после ми се струваше леко неистинско да преразказвам. пък и Големите Неща не ме предразполагаха толкова, колкото например зеления цвят на якето на сутрешното момиченце, което подскача хванало ръката на баба си докато пресичат улицата (всеки ден)... или мириса на виолетки на дамата отляво, която ми е неудобно да погледна... или билетчетата, които издуват книгата ми...
обаче днес ми подариха слънце! и кроасани с кафе! и есенна разходка! и малки котки с опашки-антенки около колата! и "килимчето от приказките" с гласа на Ивиана (благодарим ти М-shell connecting people :))) един ден ще ти нарисуваме и лого!!!) и "седем цветя", за да няма сбогувания... даже и за кратко!

мека и топла нощ!

Няма коментари: