неделя, октомври 05, 2008

един истински топъл ден

ни се случи в събота!
и съм усмихната,
с разлята от уше до уше усмивка,
и съм приятно уморена,
и съм наситена с особена топла енергия, която ми се иска да мога да затворя в буркани с карирани капачки и да мога да си отварям по един в зимните вечери...

и имаше от всичко - прекрасни любими и нови хора, чакани разговори, толкова много Красиви Неща, чудесна музика (макар и не грамофонна) и после кюфтета
и танци...







още снимки има тук и тук
а красивите неща, които отнесох у дома - утре :*)

и да, неделите са прекрасни
с разтегливи закуски за момичета,
с дъжд,
с разговори в тъмни кафенета
и с ново юрганче...

8 коментара:

anchett каза...

колко много хубави хора на едно място:) + кюфтета ! браво, браво, браво, че случвате такива неща !!!

rossichka каза...

O, kolko gi chakah tezi snimki! Osobeno sred tropoleneto na dujda pochti prez tzelija den. Sega se zaredih s tzvetove, usmivki i inspiration! Eh, mladost-radost!
Sigurno shte izpleta edin tzveten sun...

Анонимен каза...

Еличката - ти си приказната фея, коята прави всички тези прекрасни неща да се случват!

Анонимен каза...

Еличка, благодаря ти за хубавата зелена красавица. Чудех се какво подхожда на цвета й и реших да я кръстя Хармония :) Изкачи се с нас на 1300 метра височина до Арката на Свободата в Беклемето. Безстрашна е... и гък не каза. А с розовото по бузките е вълшебно очарователна... Ще я сложа близо до картичката със Синята... да си споделят сънищата...

gugulence каза...

хех, на мен още ми е едно такова усмихнато...прекрасен беше този ден, така ме стопли цялото това атмосферие и чудесните хора и неща :)...и много благодаря за местенцето сред приказните кукли :*)...не очаквах звездичките и "приятелки" да си намерят толкова прекрасни притежатели :)
усмивки много и до!

Nanera каза...

Ели, кажи ми на кого да пратя моите снимки от handmade деня... имам и от пролетното събиране.

(японския фенеджия)

elichkata каза...

еееее, привет, ники

не получи ли писмо от handmadeday@gmail.com? явно напоследък не се справям добре в изпращането на писма "до всички". както и да е, можеш да ми ги изпратиш там и с твое позволение да ги кача в пикасата :*)
радвам се, че се обади!

Анонимен каза...

и аз да споделя, еличка, че благодаря за вдъхновения следобед с вас, за приказката и за цветовете..и следващия път не ще чакам до края за да ми отмъкнат феята под носа ;)